Paczkomaty InPost

Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne (nie mogą być pozbawione zawieszek, metek). Towar powinien wrócić wraz paragonem lub fakturą. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Klienta.

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych pod adresem Sklepu za pobraniem.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:

Berton Spedycja Sp. z o.o.

ul. Lipowczana 6

02-260 Warszawa

z dopiskiem "Zwrot"


Reklamacje

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

Reklamowany towar prosimy odesłać przesyłką pocztową ekonomiczną na adres:

Berton Spedycja Sp. z o.o.

ul. Lipowczana 6

02-260 Warszawa

z dopiskiem "Reklamacja"

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:5e4adbccaadb95cb691e9d982df4bdbf#0}
Sklep internetowy Shoper.pl